Wat zeggen anderen over Inkt & Aarde?

Sarah Boots, communicatieadviseur provincie Brabant:
“Marjolein is inhoudelijk sterk en legt goede verbindingen. Ze levert snel en is prettig in de samenwerking.”

John Vermeer, senior projectleider Brabantse Milieufederatie:
“Marjolein heeft veel waarde toegevoegd aan het succes van de voedselbos-community van de Brabantse Milieufederatie. Ze heeft zich gestort op de communicatie door het schrijven van eigen artikelen, maken van nieuwsbrieven, opzetten van een webpagina en een Facebookpagina. Maar ook door het perfect organiseren van een druk bezocht debat over voedselbossen.”

Sarai Bar-El, eigenaar Lokale Bloemetjes:
“Het was een plezier om met Marjolein te werken. Ze maakte snel tijd voor mij vrij en het eerste kennismakingsgesprek via Skype verliep heel soepel en ‘to the point’. Ze begreep de essentie van de opdracht meteen en ging snel aan het werk. Ze heeft zelf veel affiniteit met duurzaamheid en dat vertaalt zich mooi in haar teksten.”

Overzicht van opdrachtgevers:

Provincie Brabant – via een aanbesteding geselecteerd om als freelance schrijver voor de provincie Brabant te werken.
Project 1: Kenniscentrum Klimaatadaptatie Brabant: het schrijven van content voor deze website. (juni 2018 – heden)
Project 2: Korte opdracht voor het team Circulaire Economie: schrijven van wervende tekst voor een stand op de Dutch Design Week. (oktober 2018)

Into Green – online magazine over binnenbeplanting van brancheverenigingen VGB en VHG: content voor website in de vorm van artikelen en columns. (oktober 2017 – heden)

Brabantse Milieufederatie: community management voor het Platform Voedselbossen Brabant. Resultaat na één jaar: in samenwerking met anderen een enthousiaste en actieve groep van krap vijfhonderd personen bij elkaar gebracht en gehouden door zeven nieuwsbrieven, content voor de website, contact via sociale media en negen evenementen (waarvan één succesvol debat in de HAS Hogeschool zelf georganiseerd). Openratio en clickrate van de nieuwsbrieven zijn bovengemiddeld hoog.
(februari 2016 – heden)

Down to Earth Magazine – platform voor groene journalistiek: journalistieke artikelen. (incidenteel)

OneWorld – journalistiek voor een eerlijke en duurzame wereld: journalistiek artikel. (incidenteel)

Lokale Bloemetjes – duurzame snijbloemen uit eigen streek: tekst en communicatie voor een crowdfunding-campagne, rekening houdend met verschillende doelgroepen waaronder overheden. Resultaat: 102% van het gewenste bedrag is gefinancierd (waarvan 40% door een lokale overheid). (februari 2018)